ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.fullerbianka.hu és www.entervezo.fullerbianka.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: VSHosting s.r.o. Sodomkova 1579/5 102 00 Prague 15 IČ 61505455, Tax ID No. CZ61505455 +420 246 035 835 support@vshosting.eu
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A weboldalon a a Ment Factory Kft. által forgalmazott önismereti határidőnaplót, valamint online oktatási anyagokat lehet vásárolni.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
Az online oktatás anyag megvásárlásával az online tartalomhoz való hozzáférést kap az ügyfél, ebben az esetben postázásra nincs lehetőség
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t. A fizikai termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott ártól eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A szállítást az eladó a GLS futárszolgálat igénybevételével valósítja meg, a megrendelő eldöntheti, hogy a házhozszállítást, vagy csomagpontba történő elhelyezést választja. A mindenkori szállítási árak megtalálhatók a weboldalon, a rendelés véglegesítése előtt azok közlésre kerülnek.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A “kosárba teszem” jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék szállítására csak ezt követően kerül sor. Online oktatási anyag esetén a sikeres megrendelés után válik elérhetővé a megvásárolt oktatás anyag.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
4. A megrendelések feldolgozása
Az online oktatási anyagok a sikeres megrendelés után azonnal elérhetővé válnak.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon, munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében néhány munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően néhány hét.
5. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát online küldjük a feladás követően. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
6. Szállítási határidő (csak fizikai termék vásárlása esetén)
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1-4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-3 hét
7. Házhoz szállítási információk (csak fizikai termék vásárlása esetén)
A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag GLS futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.
8. Előfizetés online tartalomra a Thinkific rendszerében
8.1. A szolgáltatásra az alábbi linken lehet előfizetni: https://akademia.entervezo.hu Az aktuális árak minden esetben fel vannak tüntetve a weboldalon.
8.2. A 8.1. pontban rögzített linken történő előfizetést követően elérhetővé válik a szolgáltatás a felhasználó számára.
8.3. Előfizetni csak 18 életévét betöltött természetes személy jogosult.
8.4. Az előfizetést csak egy természetesen személy jogosult igénybe venni.
8.5. A megrendelt időszak végén, amennyiben a felhasználó nem mondja fel a szolgáltatást, akkor a szolgáltatás automatikusan megújításra kerül a felhasználó által megrendelt korábbi időszakkal azonos formában.
8.6. A szolgáltatási díj magába foglalja a szolgáltató által biztosított elektronikus rendszer igénybevételének, használatának és fenntartásának költségét. A felhasználónak a szolgáltatás használatával kapcsolatban további költsége nem merülhet fel.
8.7. A szolgáltató biztosítja, hogy a videók utólag elektronikus úton hozzáférhetőek és korlátlanul visszanézhetőek legyenek a felhasználók számára a szolgáltató által létrehozott elektronikus felületen, ameddig a felhasználó előfizetése aktív.
8.8. A felhasználó nem jogosult a szolgáltatást bármilyen módon rögzíteni, arról másolatot készíteni. A felhasználó nem jogosult továbbá a számára hozzáférhető tartalmak harmadik személyek részére történő átadására, megosztására, hozzáférhetővé tételére, nyilvánosságra hozatalára.
8.9. A felhasználó az előfizetést bármikor felmondhatja a következő esedékes kártyaterhelést megelőzően. A kártyaterhelést követően visszatérítésre nincs lehetőség.
9. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
9. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett..
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
Digitális termék vásárlása esetén jótállás nincs.
10. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az eladóval szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
A kellékszavatosság digitális termék vásárlása esetén nem értelmezhető.
11. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
12. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.