Gyakran ismételt kérdések
Igen. A következő időszak automatikusan elindul, az előfizetés tehát havonta (vagy éves előfizetésnél évente) megújul, az előfizetés díja automatikusan kiegyenlítésre kerül a megadott kártyaadatokkal.
Nem neked kell mindig észben tartanod a fizetést, minden automatizáltan történik.
Ezen bármikor változtathatsz, lemondhatod vagy szüneteltetheted az előfizetést, és akkor többé nem vonjuk el a kártyádról az összeget.
Amennyiben lemondod az előfizetést, a következő forduló- vagy számlázási napig hozzáférsz a kurzusokhoz és kihívásokhoz. Ha aznap nem történik fizetés, úgy a hozzáférést visszavonja a rendszer.
Például, ha október 15-én mondtad le az előfizetést és a következő számlázási dátum november 9., akkor az adott 30 napos időszakban lesz hozzáférésed, ami november 9-én (fizetés hiányában) megszűnik.
Havi előfizetés esetén a megrendeléssel 1 hónapra biztosítod a tagságodat az ÉnTervező Klubban. Ezután havonta automatikusan megújul az előfizetésed, ami azt jelenti, hogy a most megadott bankkártyádat a rendszer eltárolja (mi nem tárolunk bankkártya adatokat!) és 30 naponta levonja az előfizetés díját.
Az anyagokat mindig addig éred el, ameddig ki van fizetve a tagságod. Amennyiben lemondod az előfizetést, a következő forduló- vagy számlázási napig hozzáférsz a kurzusokhoz és kihívásokhoz. Ha aznap nem történik fizetés, úgy a hozzáférést visszavonja a rendszer.
Például, ha október 15-én mondtad le az előfizetést és a következő számlázási dátum november 9., akkor az adott 30 napos időszakban lesz hozzáférésed, ami november 9-én (fizetés hiányában) megszűnik.
A fiókodban bármikor szüneteltetheted vagy lemondhatod az előfizetésedet.
Bármikor lemondhatod vagy szüneteltetheted az előfizetésedet.
A Fiókom menüpontban válaszd az Előfizetés kezelése opciót.
Itt találsz egy Lemondás gombot, ha azt választod, megszüntetheted a tagságodat és újabb levonás nem fog történni a számládról. Ha meggondoltad magad, akkor újra végig kell menned a vásárlási folyamaton, és a Klubban végzett tevékenységeid (posztok, tanfolyami haladások stb.) elvesznek.
Szüneteltetéshez pedig értelemszerűen ezt a gombot kell választanod. Ekkor a tagságodat nem szünteti meg a rendszer, viszont a következő megújítás esedékességekor nem történik levonás a számládról. Bármikor visszatérhetsz. Az előfizetésed újbóli elindítását ugyanott tudod kezdeményezni, mint ahol szüneteltetted.
Bármikor tudsz haviról éves előfizetésre váltani, és fordítva is.
Az eredeti előfizetésed szerinti következő esedékes időpontban már az új összeg kerül levonásra a számládról. Tehát például ha eddig havi előfizetésed volt, aminek a következő esedékessége július 15., de július 3-án úgy döntesz, évesre váltanál, akkor július 15-én az éves díj kerül levonásra a számládról.
Hasonlóképpen, ha eredetileg éves előfizetést fizettél ki 2024. június 5-én, aminek a következő esedékessége 2025. június 5. lenne, de 2024. szeptember 10-én úgy döntesz, hogy havidíjas tagságra válasz, akkor 2023. június 5-ig megmarad az éves előfizetésed, viszont aznap az újbóli levonás már a havidíjas tagság szerint fog történni.
Ehhez a Fiókom menüpontban válaszd az Előfizetés kezelése opciót. Itt görgess le az Összes előfizetésig, ahol az általad vásárolt tagság mellett látsz egy Módosítás gombot. Erre kattintva tudsz váltani.
Igen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki a sikeres fizetés után. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.
Ennek a leggyakoribb oka az, hogy nincs elég fedezet a kártyán. Ne aggódj, ilyesmi mindannyiunkkal előfordul néha, szóval tökéletesen megértjük. Még pár alkalommal automatikusan megpróbálja levonni a pénzt, szóval nincs más teendőd, mint egyenleg ügyében intézkedni.
Ha úgy gondolod, hiba történt, vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mielőbb megoldani a problémát.
Határidőnapló: Lehetőséged van bankkártyás fizetésre a Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül, illetve választhatod a közvetlen banki átutalást és utánvétes készpénzes fizetést is.
Akadémia: A Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül tudsz fizetni bankkártyával.
Fontos, hogy 2021.01.01-től az összes bankkártyás fizetés folyamata módosult, ez tőlünk független dolog. Az internetes bankkártyás vásárlások kétlépcsős azonosítást követően mennek végbe. Ettől az időponttól az online fizetésre adott megbízások már csak abban az esetben kerülnek végrehajtásra, amennyiben a kártyabirtokos a bankkártya adatok megadását követően egyedi azonosítással is megerősíti fizetési szándékát.
Ez azt jelenti, hogy az SMS-ben kapott 6 számjegyű kód mellé egy általad korábban rögzített internetes vásárlási jelszót is be kell írnod.
Ha van internetbankos mobil alkalmazás, akkor oda érkezik a push értesítés (az SMS helyett), amivel jóvá kell hagynod a vásárlást.
Amennyiben ennek ellenére is problémába ütközöl, kérlek keresd fel a bankodat, aki segít a probléma elhárításában, mert erre nekünk nincs ráhatásunk.
A Határidőnaplónál esetleg választhatsz másik fizetési módot.
Amennyiben lemondod az előfizetést, a következő forduló- vagy számlázási napig hozzáférsz a kurzusokhoz és kihívásokhoz. Ha aznap nem történik fizetés, úgy a hozzáférést visszavonja a rendszer.
Például, ha október 15-én mondtad le az előfizetést és a következő számlázási dátum november 9., akkor az adott 30 napos időszakban lesz hozzáférésed, ami november 9-én (fizetés hiányában) megszűnik.
A fizetést és regisztrációt követően emailben értesítünk az ÉnTervező Klub fiókod aktiválásáról, ahova a megadott címmel és általad beállított jelszóval tudsz belépni, ezen az oldalon: https://entervezo.fullerbianka.hu/bejelentkezes
A fizetést és regisztrációt követően emailben értesítünk az ÉnTervező Klub fiókod aktiválásáról, ahova a megadott címmel és általad beállított jelszóval tudsz belépni, ezen az oldalon: https://entervezo.fullerbianka.hu/bejelentkezes
Az ÉnTervező Klubhoz való csatlakozás során a tanulói felületentalálod a közösséget és hírfolyam felületet, és minderről a legelső Itt kezdd című tananyagban is eligazítunk.
A munkafüzeteket letöltés után online a megfelelő pdf szerkesztővel tudod online szerkeszteni vagy nyomtatást követően kézzel kitölteni. Az ÉnTervező Klub felületén közvetlenül nincs lehetőséged digitálisan beleírni a pdf dokumentumba.
Íme néhány pdf szerkesztő, amit tudsz használni, ha nem szeretnél nyomtatni.
- PDF Editor for Drive
- CocoDoc
- DocHub
- Sejda (fizetős)
- Lumin (fizetős)
- Adobe Acrobat (fizetős)
A mentoringokról készült felvételt minden esetben az ÉnTervező Klub felületén éred el az adott tanfolyam anyagai között.
Minden anyagot az ÉnTervező Klub tanulói felületén érsz el bejelentkezést követően. Minden tanfolyam, kihívás és mesterkurzus esetén az egyes leckékben találod a leckéhez tartozó feladatokat, videókat, fájlokat, hanganyagokat.
Havidíjas előfizetőként, az elsőként megvásárolt modulhoz örökös hozzáférésed van, míg a havonta megújuló ÉnTervező Klub előfizetést a havidíjas csatlakozást követően, egy évig éred el.
Éves előfizetőként (egyösszegben történő fizetés esetén) az ÉnTervező Klub tartalmait az fizetés napjától kezdve egy évig éred el.
Ha eredetileg rossz címmel regisztráltál, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mielőbb (24 órán belül) orvosolni a problémát.
Csak akkor férsz hozzá az ÉnTervező Klub tananyagaihoz, ha aktív előfizetésed van, tehát
- nem mondtad le,
- nem szünetelteted és
- nincs függőben lévő fizetésed (ha nem tudta a rendszer automatikusan leemelni a számládról az összeget, fizetés függőben státuszba kerülsz).
Ha lemondtad az előfizetésedet, akkor az ÉnTervező Klub oldalán újból elő kell fizetned.
Ha szünetelteted az előfizetésedet, akkor a tanulói fiókodban az Előfizetés kezelése menüpontban tudod újraindítani.
Ha sikertelen volt a legutóbbi előfizetés megújítás, akkor a rendszer pár napon belül 5 alkalommal megkísérli újból levonni az előfizetés díját,így nincs más teendőd, csak gondoskodni arról, hogy legyen elegendő pénz a számládon.
Ha úgy gondolod, probléma történt, írj nekünk és segítünk megoldani.
Az aktuális eseményekről, így a rendszeres élő mentoring alkalmakról az ÉnTervező Klub tanulói főoldalán tájékoztatunk, illetve érdemes csatlakozni az Események csoporthoz, mert akkor emailben is kapsz értesítést.
Elképzelhető, hogy a vásárlás és regisztráció során rossz címet adtál meg. Ilyenkor vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mielőbb (24 órán belül) orvosolni a problémát.
Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor van lehetőséged újat kérni a Bejelentkezés oldalon az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva.
Ha eredetileg rossz címmel regisztráltál, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mielőbb (24 órán belül) orvosolni a problémát.
Csak akkor férsz hozzá az ÉnTervező Klub tananyagaihoz, ha aktív előfizetésed van, tehát
- nem mondtad le,
- nem szünetelteted és
- nincs függőben lévő fizetésed (ha nem tudta a rendszer automatikusan leemelni a számládról az összeget, fizetés függőben státuszba kerülsz).
Ha lemondtad az előfizetésedet, akkor az ÉnTervező Klub oldalán újból elő kell fizetned.
Ha szünetelteted az előfizetésedet, akkor a tanulói fiókodban az Előfizetés kezelése menüpontban tudod újraindítani.
Ha sikertelen volt a legutóbbi előfizetés megújítás, akkor a rendszer pár napon belül 5 alkalommal megkísérli újból levonni az előfizetés díját,így nincs más teendőd, csak gondoskodni arról, hogy legyen elegendő pénz a számládon.
Ha úgy gondolod, probléma történt, írj nekünk és segítünk megoldani.
Fontos, hogy 2021.01.01-től az összes bankkártyás fizetés folyamata módosult, ez tőlünk független dolog. Az internetes bankkártyás vásárlások kétlépcsős azonosítást követően mennek végbe. Ettől az időponttól az online fizetésre adott megbízások már csak abban az esetben kerülnek végrehajtásra, amennyiben a kártyabirtokos a bankkártya adatok megadását követően egyedi azonosítással is megerősíti fizetési szándékát.
Ez azt jelenti, hogy az SMS-ben kapott 6 számjegyű kód mellé egy általad korábban rögzített internetes vásárlási jelszót is be kell írnod.
Ha van internetbankos mobil alkalmazás, akkor oda érkezik a push értesítés (az SMS helyett), amivel jóvá kell hagynod a vásárlást.
Amennyiben ennek ellenére is problémába ütközöl, kérlek keresd fel a bankodat, aki segít a probléma elhárításában, mert erre nekünk nincs ráhatásunk.
A Határidőnaplónál esetleg választhatsz másik fizetési módot.
Elképzelhető, hogy a vásárlás és regisztráció során rossz címet adtál meg. Ilyenkor vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mielőbb (24 órán belül) orvosolni a problémát.
Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor van lehetőséged újat kérni a Bejelentkezés oldalon az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva.
Maradt még kérdésed?
Ha itt nem találod meg a választ a kérdésedre, akkor írj nekünk a Kapcsolat oldalon.