Gyakran ismételt kérdések

Igen. A következő időszak automatikusan elindul, az előfizetés tehát havonta (vagy éves előfizetésnél évente) megújul, az előfizetés díja automatikusan kiegyenlítésre kerül a megadott kártyaadatokkal.

Nem neked kell mindig észben tartanod a fizetést, minden automatizáltan történik.

Ezen bármikor változtathatsz, lemondhatod vagy szüneteltetheted az előfizetést, és akkor többé nem vonjuk el a kártyádról az összeget.

Amennyiben lemondod az előfizetést, a következő forduló- vagy számlázási napig hozzáférsz a kurzusokhoz és kihívásokhoz. Ha aznap nem történik fizetés, úgy a hozzáférést visszavonja a rendszer.

Például, ha október 15-én mondtad le az előfizetést és a következő számlázási dátum november 9., akkor az adott 30 napos időszakban lesz hozzáférésed, ami november 9-én (fizetés hiányában) megszűnik.

Havi előfizetés esetén a megrendeléssel 1 hónapra biztosítod a tagságodat az ÉnTervező Klubban. Ezután havonta automatikusan megújul az előfizetésed, ami azt jelenti, hogy a most megadott bankkártyádat a rendszer eltárolja (mi nem tárolunk bankkártya adatokat!) és 30 naponta levonja az előfizetés díját.

Az anyagokat mindig addig éred el, ameddig ki van fizetve a tagságod. Amennyiben lemondod az előfizetést, a következő forduló- vagy számlázási napig hozzáférsz a kurzusokhoz és kihívásokhoz. Ha aznap nem történik fizetés, úgy a hozzáférést visszavonja a rendszer.

Például, ha október 15-én mondtad le az előfizetést és a következő számlázási dátum november 9., akkor az adott 30 napos időszakban lesz hozzáférésed, ami november 9-én (fizetés hiányában) megszűnik.

fiókodban bármikor szüneteltetheted vagy lemondhatod az előfizetésedet.

Bármikor lemondhatod vagy szüneteltetheted az előfizetésedet.

A Fiókom menüpontban válaszd az Előfizetés kezelése opciót.

Itt találsz egy Lemondás gombot, ha azt választod, megszüntetheted a tagságodat és újabb levonás nem fog történni a számládról. Ha meggondoltad magad, akkor újra végig kell menned a vásárlási folyamaton, és a Klubban végzett tevékenységeid (posztok, tanfolyami haladások stb.) elvesznek.

Szüneteltetéshez pedig értelemszerűen ezt a gombot kell választanod. Ekkor a tagságodat nem szünteti meg a rendszer, viszont a következő megújítás esedékességekor nem történik levonás a számládról. Bármikor visszatérhetsz. Az előfizetésed újbóli elindítását ugyanott tudod kezdeményezni, mint ahol szüneteltetted.

Bármikor tudsz haviról éves előfizetésre váltani, és fordítva is. 

Az eredeti előfizetésed szerinti következő esedékes időpontban már az új összeg kerül levonásra a számládról. Tehát például ha eddig havi előfizetésed volt, aminek a következő esedékessége július 15., de július 3-án úgy döntesz, évesre váltanál, akkor július 15-én az éves díj kerül levonásra a számládról.

Hasonlóképpen, ha eredetileg éves előfizetést fizettél ki 2024. június 5-én, aminek a következő esedékessége 2025. június 5. lenne, de 2024. szeptember 10-én úgy döntesz, hogy havidíjas tagságra válasz, akkor 2023. június 5-ig megmarad az éves előfizetésed, viszont aznap az újbóli levonás már a havidíjas tagság szerint fog történni.

Ehhez a Fiókom menüpontban válaszd az Előfizetés kezelése opciót. Itt görgess le az Összes előfizetésig, ahol az általad vásárolt tagság mellett látsz egy Módosítás gombot. Erre kattintva tudsz váltani.

Igen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki a sikeres fizetés után. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Ennek a leggyakoribb oka az, hogy nincs elég fedezet a kártyán. Ne aggódj, ilyesmi mindannyiunkkal előfordul néha, szóval tökéletesen megértjük. Még pár alkalommal automatikusan megpróbálja levonni a pénzt, szóval nincs más teendőd, mint egyenleg ügyében intézkedni.

Ha úgy gondolod, hiba történt, vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mielőbb megoldani a problémát.

Határidőnapló: Lehetőséged van bankkártyás fizetésre a Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül, illetve választhatod a közvetlen banki átutalást és utánvétes készpénzes fizetést is.

Akadémia: A Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül tudsz fizetni bankkártyával. 

Fontos, hogy 2021.01.01-től az összes bankkártyás fizetés folyamata módosult, ez tőlünk független dolog. Az internetes bankkártyás vásárlások kétlépcsős azonosítást követően mennek végbe. Ettől az időponttól az online fizetésre adott megbízások már csak abban az esetben kerülnek végrehajtásra, amennyiben a kártyabirtokos a bankkártya adatok megadását követően egyedi azonosítással is megerősíti fizetési szándékát.

Ez azt jelenti, hogy az SMS-ben kapott 6 számjegyű kód mellé egy általad korábban rögzített internetes vásárlási jelszót is be kell írnod.

Ha van internetbankos mobil alkalmazás, akkor oda érkezik a push értesítés (az SMS helyett), amivel jóvá kell hagynod a vásárlást.

Amennyiben ennek ellenére is problémába ütközöl, kérlek keresd fel a bankodat, aki segít a probléma elhárításában, mert erre nekünk nincs ráhatásunk.

A Határidőnaplónál esetleg választhatsz másik fizetési módot.

Maradt még kérdésed?

Ha itt nem találod meg a választ a kérdésedre, akkor írj nekünk a Kapcsolat oldalon.